První pololetí

Se mi líbilo. S holkama o přestávce je tu velká sranda, známky si chci spravit, protože nechci už mít zaracha atd. Kluci z Trojanovic jsou dobří a je s nima sranda. Moc mi nevadí, že jsme nejhorší třída, třeba někteří kluci z áčka mají z holek respekt. Paní učitelky jsou dobré. Matematika mě baví, ale spoustu věcí nechápu. S kamarádkama jsem se sblížila a to je fajn.

 

Spolužáci se celkem zlepšili v chování, teda kromě některých. Na vysvědčení mi vychází nějaké 2 i 1, jsem s tím spokojená, protože 2 není špatná známka. Hlavně bych si ráda zlepšila dějepis, angličtinu a přírodopis. Na druhé pololetí se moc netěším, protože podle mě bude učivo už o trošku těžší. Jinak už je vše v pohodě.

 

Známky jsou dobré a jsem spokojený se školou.

 

Dobré je, že je bufet, že mám tři jedničky. Blbé je, že bylo hodně testů a učení je moc, ve středu máme do tří a žádné výlety.

 

Psali jsme hodně písemek, a protože jsem byla na Ukrajině, tak jsem psala sama. Jak jsme přijeli, tak mi řekli, že jsme psali 7 písemek, nepsala jsem z fyziky a dějepisu. Mám 6 trojek, 6 jedniček. Nejde mi přírodopis a zeměpis – je to těžké.

 

Podařilo se mi získat z Př a Aj 1 na pololetí, nepodařilo se mi z F a Čj – mám 3. Jinak si myslím, že je to dobré.

 

Ale jo, jde to.

 

No to teda bylo ten začátek, teď už je to trochu lepší. No teda holky mě štvou. No už není všechno tak lol. 2. pololetí si chci všechno zlepšit.

 

proběhlo rychle ale ty zápisi každá učitelka jakoby chtěla zapisovat ani ty známku nejsou uplně nejlepší.

 

Myslela jsem, že budu mít horší známky, ale je to dobré, ale furt říkají, že jsme nejhorší třída a asi budeme do 9. třídy.

 

Hm, známky nejsou eňoňuňo. Kluci hrůza.

 

Á, celkem vpoho, až na to, že je málo času na PC.

 

Žáci z Trojanovic se zlepšili, známky se pěkně vydařily, zapomínání se u mě oproti minulému roku hodně zlepšilo.

 

Bylo fajn, ale trochu jsme se zhoršili. Na druhé pololetí se chci zlepšit. A někteří se už uklidnili.

 

Bylo celkem fajn. Všichni se ve třídě trochu uklidnili. Mám i docela dobré známky.

 

Zlepšila jsem se v českém jazyku, nepodařil se mi zeměpis.

 

Mám 6 čtverek. Celkem dobré.

 

Celkem se mi povedlo, ale zhoršil jsem se nejvíc z Tyršováků. Mám celkem dobré známky. Nedostal jsem napomenutí třídního učitele.

 

Tak ten půlrok by stačil, ale teď by mohly být zas prázdniny.

 

Škola nic moc, všechno jde dobře, vše v poho.

 

Cítím se dobře, matiku jsem udržel na 2, takže OK. Musím ale Čj dotáhnout na 1.

 

To se mi trochu nepovedlo, protože mám skoro samé 4, 1 trojku, 4 dvojky a 3 jedničky. Zhoršil jsem se o dost.

 

Se mi podařilo, protože mám lepší známky. Škola mě baví.

 

Nedaří se mi moc písemky. Většinou to zbabrám. Taťka mi říká, kdyby mi šlo všechno jako na počítači.

 

Povedla se mi pololetní písemka z matiky, mrzí mě dudka třídního učitele.

 

Je dobré, jsem trochu smutná, že jsem mohla mít z dějepisu 1. Baví mě dějepis, občanská výchova a přírodopis. Netěším se na jinou pracovku a nebaví mě zeměpis. Matika je těžká. Spolužáci jsou OK.

 

Moc se netěším na známky, ale jinak fajn.